pátek 1. dubna 2016

1. kolo společné deky

Krásný večer,
 
Dnes je 1.4., proto vkládám první obrázek pro společné šití. Obrázek je stažený z pinterestu. Pro šití jsem ho zjednodušila (silná čára), ale pro vyhrání a vyšperkování například výšivkou jsem zpět doplnila některé čáry (slabá čára). Je zcela na Vás, jak si se svým obrázkem pohrajete.. Ráda bych, abychom všechny šily silně nakreslený obrázek a pak si hrajte, jak Vám fantazie dovolí.. Hotový panel budeme mít velikost 30x40 (výška x šířka) + přídavky na švy.
 
A to není vše :-). K obrázku patří i první patchworkový vzor. Začneme jednoduše. Budeme šít čtverečky, které mají 5x5 cm + přídavky na švy. Celkem potřebujeme udělat "šachovnici" o velikosti 40x10 cm + přídavky na švy.  Je na Vás, zda budete šít šachovnici o dvou barvách, nebo zde využijete různé kousky látek. Tak a tento díl našijete na vrchní díl většího panelu. Nyní nám vznikne 1. blok na deku o velikosti 40x40 cm + přídavky na švy.
 
Tak, snad jste ze zadání moudré :-).
Chtěla bych Vás poprosit, až budete mít blok hotový, prosím, pošlete mi foto, abych vždy před dalším kolem mohla vložit blok, kde budou naše panely uveřejněny..
 
Tak a teď slibovaný obrázek:

15 komentářů:

  1. Ahoj Aničko, tak už vybírám látky. Ale nějak mi navychází celkový rozměr deky.4 panely + 2x 15 cm lem- je 190 cm ???
    Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Maruško, já to vezmu všechno že zbytkárny ;-). A na rozdíl od tebe neumím počítat :-(.. omlouvám se za spam.. deka skutečně bude 150x190 cm.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, já ani netušila, že sis vytvořila zcela nový blog, stále mám uložený pouze ten starší:-) To mi nedělej:-)))
    No já se asi nepřipojím, ještě tu mám z minulé deky dva bločky (měla jsem tři, ale jeden jsem už využila na polštář). Ale ať vám jde krásně deka od ruky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tak jsem se sem dostala díky Marušce, první motiv se mi moc líbí. Mám jen prosbu, budu šít v palcích a jestli jsem dobře pochopila podle nákresu, tak deka bude celkem z bloků (3x4) a tento první je "ptáčci ve větvích". Je to tak dobře? Já si to přepočítám sama, klidně to i uveřejním u sebe na blogu s odkazem na tebe. Můžu? Jen ještě nevím, jestli budu vyšívat nebo aplikovat :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Verpo, přesně tak.. bude to 3x4 bloky. Jako první jsem skutečně vzala Ptáčky ve větvích, protože mi přišly jednodušší. Určitě můžeš odkaz uveřejnit, alespoň nás bude třebas víc a tím víc různých dek na samém konci. Už se těším, až uvidím první panely, kdo se rozhodl jít do jaké techniky. Já budu aplikovat a i vyšívat.
    Hani, já musela založit nový blog.. byla jsem pár měsíců mimo a už mi to nešlo se přihlásit :-( .. Takže začínám od nuly a určitě to povede k celé dece ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posílala jsem ti mail s fotkou na adresu, co máš v profilu, snad vše dorazilo. Tady je odkaz na blog http://verpatch.blogspot.cz/2016/04/deka-od-annabell-1-blok.html

      Vymazat
    2. Na mail nic nedorazilo.. zkus prosím ještě jednou, mail mám a.svejdova@gmail.com

      Vymazat
  6. Taky se přidám. Vypadá to nádherně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to jsem moc ráda, že nás bude víc :-). Už se těším na první bločky, já začnu zítra ;-)

      Vymazat
  7. Ahoj Aní, já už myslela, že jsi se ztratila a naštěstí ne. Před nějakým časem jsem zrovna na tebe moc vzpomínala. Já se také k šití nepřipojím, neb tu mám také ještě domečkové nedodělané :o)) a spoustu dalších restů. Jsem ráda, že jsi ok, a zase tě vidím:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, opravdu jsem se musela stáhnout, ale to by bylo spíš na soukromé vysvětlení. Byly to hodně náročné dva roky :-(..
      Pomalinku zase začínám a jsem moc ráda opět mezi Vámi :-). Taky tě moc ráda vidím..

      Vymazat
  8. Bezva nápad Aničko:-) Těším se na fotky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, za ten bezva nápad může hlavně Maruška, ale jsem za něj moc ráda, konečně si totiž šiju deku sama pro sebe .. ;-) a hlavně s krásným motivem..

      Vymazat
  9. Milá Aničko, odkaz na tvé společné šití jsem našla u Marušky. Dlouho jsem přemýšlela, zda se pustit do společného šití, ale je to něco nového, co jsem nikdy nezkusila a tak se tedy hlásím.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivo, to jsem moc ráda :-) .. jen se ničeho neboj, sama uvidíš, že na konci bude jedna deka hezčí než druhá ;-)

      Vymazat