pátek 7. června 2019

Šití pro manžela ..

Za rok budeme s manželem slavit dvacáté výročí, co jsme spolu.. 👀.. strašně to utíká.. a za ty roky jsem mu koupila a vymyslela dárků, že už bych to do kupy ani nedala. Ale co pořád vymýšlet 🤔.. ?.. koupila jsem si časopis Ottobre a byl tam střih na panské boxerky.. zkušební vzorek dopadl bezvadně, takže už jsem začala šít balíček k jeho narozeninám, které má za týden. Prozatím tedy jen 4ks, ale minimálně další 4 musím ještě zvládnout..
Snad nikoho nepohorší, že je na látce Kámasútra 🤭😂


A kdopa si všimnul, že jsem bambula a ještěrky dala vzhůru nohama? 🤦‍♀️😂

A Nikolce jsem stihla došít další dvoje pumpky, ať má co střídat ❤️


6 komentářů:

  1. Kamasútra látka je k tomu přece stvořená:-))))
    A ještěrky jsou správně, ať se na ně manželovi dobře kouká, přece na ně nebude koukat naopak:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🤔😂 Hani, já si říkám, že to většina lidi ani nepozná, jak je pestrá ta látka 😉

      Vymazat
  2. Anicko, po 20 letech manzelstvi je kamasutra na miste. Vhodny darek pro oba. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom něco bude .. původně jsem chtela pyžamo, ale nesehnala jsem flanel, který by k látce ladil, tak to vyhrály boxerky.. zítra předáváme 😉😂

      Vymazat