sobota 16. listopadu 2019

Něco pro mě..

Miluju šaty.. myslím si, že jsou úžasně ženské a každé z nás sluší. Jen si musíme najít ten správný střih pro tu naši postavu a náladu 😜.
Před pár lety, jejda, ono to už bude10 let, jsem pracovala v Poslanecké sněmovně a v mém šatníku byly jen samé společenské šaty a boty s vysokými podpatky .. ale uběhlo pár let a já se zamilovala do úpletu a teplákovin a hlavně tenisek .. boty s podpatkem mám jen jedny..

A teď kamarádka objevila moc zajímavý střih.. šaty mají spadlý límec přes ramena, který vzadu přechází do kapuce... A já se zamilovala. Střih je šmrncovní i s kapucí na hlavě, i když to já asi moc nevyužiju. Každopádně jsem je musela mít. Sáhla jsem po pampeliškové látce, která mi doma ležela dlouho, a já nevěděla co s ní. A tak jsem si říkala, že kdyby ty šaty nedopadly dobře, nebude mě to mrzet.. ale.. Já ty šaty miluju a určitě budu nutné potřebovat další 😂😂😂🤦‍♀️





6 komentářů:

  1. To sú nádherné šaty, tuším som sa do nich zamilovala aj ja :-) Šijete aj na zákazku???
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, děkuji. Ale jsem pouze samouk, který šíje na obyč stroji.. takže si netroufám šít na zakázku ;-)

      Vymazat
  2. Šaty jsou krásné, pěkný ležérní styl.
    Iva

    OdpovědětVymazat