sobota 21. prosince 2019

Ježíškova dílna ..

.. uf, Nikolka jakoby by věděla, že maminka potřebuje něco dělat, chce víc a víc pozornosti. Takže nyní šiju jen po kousíčkách. Ale to nevadí.. Nikolka je to nej a nebudu ji šidit o maminku 😘
Toto jsou kalhoty že softu pro mou maminku, ještě mám k nim rozesitou bundu 😉. Máma je po těžké nemoci a vyloženě si přála extra vysoký pas kalhot, který ji bude končit až pod prsy, aby ji netáhli na záda a nebo ještě hůř na břicho..

Pyžama pro synovce 3 a 6 let 

Trenky a kalhotky pro Nikolku a manžela. Buhužel mi došla látka, tak jedny jsou proložený jinak 😔


Trička pro manžela 💋

A abych toho neměla málo, vzala jsem ji s sebou do Terry módy, kam jsem šla pro náplet a ona se nechtěla hnout o jedněch copánků, tak jsem ji koupila tu látku také a musela jsem rychle něco pod stromeček spíchnout. Na lemování musím ještě zapracovat, občas mi to trošku ujede a když jsem to jako teď, šila kontrastní nití, jde to vidět 😔.



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. 😉 snažím se, ale byli by potřeba delších dní, aby se toho dalo víc stihnout 😜

      Vymazat