sobota 17. října 2015

Stroj oprášen a znova začínám

Stroj oprášen a znova začínám .. teď ani netuším, jak jsem to tak dlouho mohla vydržet. Na hodně dlouhou dobu jsem se od šití odmlčela, ale je to můj relax a velký koníček, proto se s láskou vracím..

Začala jsem maličko netradičně, vlastně skoro bez šicího stroje.
S manželem jsme koupili krásný a slunný byt a po bývalých majitelích zde zůstala stará a otrhaná lavice. Jenže potenciál na krásnou a praktickou měla i tak, tak jsem vzala barvu, látky a za jeden večer jí ustrojila do nového kabátu..

Takto vypadala před renovací (bohužel ji mám vyfocenou pouze při stěhování, proto ten nepořádek kolem)..

.. a teď již plní svou funkci v chodbě..

A právě tato lavice mě nakopla  k dalšímu šití. Minulý rok jsem dostala od brášky k Vánocům žehlící prkno, ale látka na něm vůbec nevydržela větší teploty, proto jsem ho konečně potáhla novou a daleko krásnější látkou..
 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat