sobota 6. února 2016

Maličké rychlošití :-)

Když není čas na velké projekty, musí se najít alespoň na ty menší .. o svátcích jsem rychle došívala nějaké ty drobnůstky k dárečkům, tak alespoň jedna ukázka pro kamarádku. Pouzdro na brýle a klíčenka..




..a když jsem byla u toho, musela jsem si udělat jedno pouzdro na founa pro sebe :-). Miluju zelenou barvu, a když jsem viděla tuto látku, věděla jsem, že ji musím být.  Mám z ní rozpracovaný i koupelnový organizér, jen čekám na decovil, abych ho mohla dokončit.. :-(




(a tady maličká ukázka rozpracovaného organizéru)



2 komentáře:

  1. Aničko, dík za návštěvu u mne na blogu. Už jsem měla obavu, zda nejsi nemocná, že nešiješ.Drobé šitíčko máš moc pěkné. Tak ostré jehličky a hodně nápadů.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Maruško, šiju o sto šest, ale ručně. Dělám patchworkové japonské tašky a rovnou dvě :-D, které šiju a prošívám ručně a občas sednu k obrazu, který vyšívám do koupelny .. Moc děkuji a tobě také krásné šitíčko :-)

      Vymazat