středa 6. února 2019

Nikolčin doplněný šatník

Nikolka nám pomalu, ale jistě vyrůstá z kousků pro miminka, kterých jsme měli hromadu. Mno, ani se není čemu divit .. je to dlouhán a už teď má blíž k ročním dětem a ty k sobě věkově stejné už dávno přerostla. A proto musím pomalu doplňovat její šatník, aby měla v čem honit parádu 😍.

Tepláčky byly první pidi dílko ..

K nim jsem jen ze zbytků zkoušela ušít trička. Velikost je 80.


Čepiček máme hromadu, ale ta látka .. ta je naprosto fantastická ..


 Ale cápačky, ty jsme opravdu neměli. Má je krásně vysoké, až pod kolínka. Střih Caramilla.

Mno, a když mi šlo pár drobných kousků, koupila jsem i hezounké látky. Balonové šaty, velikost 80

A tahle mikinka .. ta se nám moc líbí. Nechtěla jsem takhle malému miminku dávat do kapuce tkaničku, tak jsem ji olemovala pruženkou a pod ní dala krajku.. a výsledek je skvělý ;-).


A můj milovaný krteček.. Nikolka je slečna, tak potřebuje především sukýnky a šatičky a takovouto s Krtečkem.. to nešlo odolat. Modrou doplňkovou látku vybral tatínek ;-)

A konečně naše první tepláková souprava ze zbytků, co jsem šila tatínkovi mikinu (alespoň k sobě budou miláčci ladit )

6 komentářů:

  1. Ahoj Aničko, blahopřeju a přeju vše nej. A koukám, cos krásného všechno ušila. Prosím Tě, odkud máš střih na tričko, to s těmi přeloženými raminky? Chystám se ušít triko vnoučkovi a nikde jsem ho neviděla. Jitka - co s Tebou šila ptačí deku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jitko .. tady máš odkaz: https://insider.alles-fuer-selbermacher.de/freebie-kindershirt-mit-kreuzausschnitt-inkl-schnittmuster/?fbclid=IwAR1dEVD72GsoLybv7lDD7C7bBFSoQTrvsk8dp9PLoFI_j4GrU00g1XzAHZk. Šije se jedna radost a spotřebovala jsem na nich malé kousíčky, takže určitě budou další. Pak jsem ze střihu udělala i mikču a balonové šatičky ;-). Krásné šitíčko :-)

      Vymazat
  2. Aničko, koukám jak krásně šiješ pro Nikolku. Jen tak dále. Už se těším, co zase nového vytvoříš. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc děkuji Maruško. Teď musím tatínkovi trička a pak zas něco pro Pupíčka :-)

      Vymazat
  3. Aničko, tak dlouho jsem neviděla žádný tvůj příspěvek, takže ani nepostřehla, že je z tebe maminka:-)))) Gratuluji:-) A tvoření na Nikolku si užívej.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už je to dva roky .. strašně to utíká :-). Mocinky děkuji a prozatím užívám :-) .. stačím ještě občas spíchnout i něco kolem ;-)

      Vymazat