neděle 31. března 2019

Moje veledílo ..

.. tedy, ten popisek je přehnaný, ale pro mně je dospělácká tepláková souprava už opravdu větší level. A co víc, ještě jsem si koupila balíček s panelem pro děti, tak jsem musela sešívat kousky na přední dík a hrát si, aby vznikla maxi mikina. A jsem z ní nadšená.. moc hezky se nosí a manžel si objednal obdobnou v panském stylu pro něj.. což je největší pochvala 😉☺️.
Teplakovou soupravu jsem snad nenosila od nactileté doby, ale myslím, že jich budu potřebovat víc.. krásně se nosí a myslím si, že dokáží udělat i trošku té parády..


A během té doby, co jsem tu nebyla, jsem zvladla usit dalších par kousků do různých šatníků..
tričko pr tchýni ..
Mikinosaty pro mě..


Další tričko pro tchýni ..

a z mojich šatů zbyly kousíčky, tak jsem Nikolce ušila tepláčky a slintáček..

5 komentářů:

  1. Ty teda jedeš ve velkém:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš Hani, syslírna je naprosto narvaná .. tak ji musím vyprázdnit a naplnit skříně ;-)

      Vymazat
  2. Teplákovka bezva, ale tričkošaty ještě lepší. A ještě zbylo pro mimi:-)J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko moc díky .. ten střih na šaty miluju .. mám už 3 a tohle nejsou určitě poslední :-D. A když ono to mimi roste jak z vody a tepláčků není nikdy dost ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá súprava je skvelá, perfektne zladená do posledných detailov... Krása.
    Prajem pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat