sobota 15. června 2019

Šicí sobota ..

.. dneska bylo venku nádherné teplo. Já vím, že spousta lidí nadává, ale já mám ráda všechno počasí. Potřebujeme teplo i zimu, déšť i sluníčko ..
Ale je pravda, že roční dítko ven tahat nechci. Takže jen dopoledne, když je ještě relativně dobře a pak hurá domů.  A ke všemu, dnes měl můj manžel narozeniny, tak jsem ještě něco málo dodělávala.. Jako každý si zasloužil dort, ale já mu připravila dost pro pravé chlapy..


A ještě došila dvoje boxerky, aby byl balíček šitých boxerek plnější



A když už jsem byla v tom šití, střihla jsem si na tričko s přinechanými rukávy a začala se hrabat v odstřižcích látek. A našla docela velké, ze kterých by něco šlo, ale malé, aby to bylo něco pořádného. Nakonec jsem si střihla na 8 ks barevných a blaznivých kalhotek ☺️😂. Některé jsou ze 3 látek a na některé vyšla látka jedna. A jelikož se jedná o prádlo na doma, použila jsem i zbytky různých druhů gumiček.. mno jak jsem psala.. bláznivosti. Takže první 4 kousky jsou na světě.




2 komentáře:


  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "IMAGES AND PERSPECTIVES" and "video blog".

    CLICK IMAGES AND PERSPECTIVES

    CLICK VIDEO BLOG

    Greetings from Italy

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, pilná včeličko, paráda!!! Chlapský dort je skvělou inspirací:-)

    OdpovědětVymazat