pátek 8. února 2019

130 cm látky = 1 kousek oblečení pro celou rodinu

Nevím, jaké máte zkušenosti vy, ale já mám celkem vysokého manžela a u triček bojujeme, že jsou dost často krátké. Proto jsem mu asi před 2 lety začala šít trička sama.  Ale pořád to nebylo ono. Teď jsem objevila kouzlo OTTOBRE střihů. Sedí bezvadně a i střih na pánské tričko je mírně projmutý a tričko vypadá hnedle lépe a netrčí a nedělá zbytečně pánům bříška 😀. Také jsem poprvé zkusila průkrčník .. ani nevím, proč jsem z něj měla takový strach. Vlastně to ani nic tak těžkého nebylo.. 
Každopádně jsem koupila 2 látky na trička a dala se do stříhání. Já jsem strašný žid na látky a když jsem viděla ty kusy, bylo jasno .. Pupíček bude mít bodýčko .. ale ještě pořád tam byly ty prostřihy, tak se dostalo i na maminku .. Já mám další barevné ponožky. Bodýčko bylo mé první, a bohužel nemám kleště, takže se mi nepodařilo moc hezky vložit zapínání. 

Tričko střih OTTOBRE family 7/2018
Body střih OTTOBRE kids 1/2019
Ponočky střih Caramilla



8 komentářů:

  1. Anicko, jak bude vypadat Tvuj muzsky v triku neodhadnu, ale Tvoje nozky v ponozkach vypadaji super. A ta latka!!! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) .. to já taky ne, ale ta látka se mi líbila.. je super, jiná než ostatní. A hlavně najít něco, co by se hodilo pro chlapy je skoro umění ..;-) A děkuji Jitko

      Vymazat
    2. Ja jsem to myslela tak, ze tveho muze neznam. Latka je unisex, moc se mi libi. Jeste muzes zkusit s auticky, to je taky "muzske"tema. J.

      Vymazat
    3. Já vím Jitko :-) .. , můj manžel by právě ty autíčka nenosil. Koupila jsem i fotbalovou látku, a ani tu nechce .. tak budou mít synovci asi pyžamka :-)

      Vymazat
  2. Super!!!!
    Na pánské triko jsem sice využila jiný střih, ale i tento vypadá moc dobře. Chlap se mi v triku fotit nechce, takže mé fotky budou vypadat stejně, bez modela.-) Nožky jsou pěkné modelušky:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ten můj se nechce fotit vůbec .. do dneška nemáme společnou rodinnou fotku :-( .. ale já vyhraju a fotka bude ;-). :-*

      Vymazat
  3. Aninko, máš to zase prímové. Všechny tři kousky jsou bezva. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Maruško .. zítra budu pokračovat. Bude asi takový malý experiment pro Nikolku ;-)

    OdpovědětVymazat