pátek 15. února 2019

Miluju recyklace .. a domácí pečení..

Miluju recyklace a i s nimi se dá vyhrát. 

Kamarádka mi dala jednu červenou mikinu. Byla jen maličko umazaná na břiše, co nešlo vyprat. Pro šití na miminko je to ideální. Mikinu jsem celou rozebrala .. náplety nechám později na olemování nějakého body a z mikiny jsem Nikolce ušila teplákovou soupravu.. Poslední dobou se řídím tím, že používám co dům dá .. moje syslírna totiž praská ve švech. Tudle se něco koupí, tudle někdo něco vyklízí a on nešije, tak to dá mně .. a tímhle tempem bychom se do ložnice, kde mám vše uložené, za chvilku nevešli 😆. Takže jsem na záda použila nažehlovačku, kterou jsem před dvěma lety koupila na Ali, a na zjemnění krajkové růžičky, pro které jsem také léta neměla využití.. 
Kalhoty jsem udělala rostoucí, protože miminka rostou tak rychle, že jim nemá smysl šít něco přesně na míru 😉




Mno, a včera jsem dostala strašnou chuť na máslové sušenky a ono není nic snadnějšího, než si je upéct .. než se malá dopoledne vyspinkala, voněl byt sušenkami 😊.






2 komentáře:

  1. Aničko, ty jsi nezmar:-) Ale máš pravdu, u mě taky syslírna praská ve švech, zkkouším teď vyšívat z tho, co mám.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to je i můj cíl .. ale to pokušení mi občas nedá a něco doplním 🤦‍♀️😂

    OdpovědětVymazat