pátek 19. července 2019

Šicí maraton

Mno, vlastně to až takový maraton není.. jen týden, kdy jsem se snažila ušít co nejvíc a ještě týden mě čeká. Byla to taková nečekaná lavina.. kamarádka mě poprosila o leginy se sukní pro svou neteř, já nechtěla nechat další zbytek látky v syslírně, tak z kousku ušila Nikolce tričko a přidala ze zbytků další dvě, na svou venušovskou postavu jsem dlouho chtela zkusit kolovou sulni, tak jsem ji prubla, ale ne klasickou. Nikolka potřebovala kalhoty, tak jsem ze syslirny vyndala strečové staré džíny a presila je. A ještě jsem zjistila, že nám nějak vyrůstá z mikin. Takže dnes jsem ještě jednu ze zbytků zvladla a na další dvě nastříhala .. uf🤦‍♀️🤭😳😂







4 komentáře:

  1. Aničko, opět je to paráda. Už jsi velkovýroba. Přeji krásný víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ses tedy v oblečení rozjela ve velkém. Šikovná!!! Těším se na další kousky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moc děkuji .. strašně mě to baví a z těch zbytků je to i zdarma ;-) .. což je takový malý bonus 🤭😂

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, to je náherné. MIluji recyklaci, ale šití se bojím. Jsem takový věčný začátečník..
    Jsi velká šikulka a moc se těším na další kousky.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat