sobota 6. července 2019

Úlovky ze sekáče..

Proč já vlastně přestala chodit do sekáče? Ani nevím 🤔 a přitom se tam dají sehnat i hezké kousky. Tedy, asi bych tam jen tak nezabloudila ani teď, ale chci zkusit šít botky a kamarádka mi poradila, že u nás v jednom vše vyprodávají a kožené bundy tam stojí 20 Kč .. mno to nešlo odolat😉. Takže na své první pokusy jsem koupila 2 kožené bundy. A pak jsem tak nakukovala a oni tam měli krásné dětské kloboučky a nenošené.. doma jsem je vyprala a vytvarovala, aby hezky uschly do požadovaných tvarů.. byly totiž hrozně pomačkané.



A co víc .. bylo tam spousta triček a materiálově super, tak jsem si tři vzala na přešití pro Nikolku. Doma je hnedle vyprala a ještě včera večer nastříhala a naladila na budoucí oblečení.. použila jsem nažehlovačky z wish, kde byly za pár fufníků a potom přidala pár nápletů..






A výsledek? .. nám se moc líbí. A cenově to vše vyšlo asi tak na 150 kč :-) .. a to tu mám ještě ostřižky na něco dalšího .. buď ponožky a nebo kalhotky? .. určitě jich také budeme spousty potřebovat, až budeme odplenkovávat :-)


A tady je dvě hromádky, z jedné vypreparované kožené bundy ;-). Tak teď jen sehnat ostatní věcičky na šití botiček a hurá na ně ;-)



2 komentáře:

  1. Na ty botky se těším už teď:-)))
    Krásná recyklace, umíš:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasné letní oblečky. A na botičky jsem také zvědavá.
    Aničko, jsi šikovná. Přeji hezké léto. M.

    OdpovědětVymazat