úterý 22. října 2019

Když nešiju ..

hraju si. Už tři roky a kousek bydlíme v bytě, kde jsou pořád prvky bývalých majitelů. Ale nyní se nám nechce bourat koupelna a záchod .. ale mně se to moc nelíbí.. Takže nezbylo nic jiného než experimentovat.
Koupila jsem nalepovací plastové dlaždice, nějakou barvu a proměna je myslím víc jak razantní :-). Proměnou prošel prozatím záchod :-) .. foto před a po



A jelikož takové věcičky dělám ráda, pustila jsem se do 40 let starých židlí :-)


Takže nyní probíhá proměnou i balkón.. bude novy koberec a vše natřené, aby to bylo k obrazu našemu ;-)

3 komentáře:

  1. Ty jo, patchwork i na záchodě. Moc se mi to líbí!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Hani .. tomu už se říká možná i úchylka :-) .. ale když já se zamilovala na první pohled ;-)

      Vymazat
  2. Aničko, jsi moc šikovná. A ty hexagonky, to je super!!! M.

    OdpovědětVymazat