neděle 27. října 2019

Miluju recyklace

Myslím si, že každý, byť už nošený kus oblečení může mít dalšího využití a proto ráda zkouším, co vše se dá vymyslet a využít.

Dostala jsem od kamarádky starou mikču a hned od začátku se mi líbil ten veselý vzor. Ale ta velikost S mi nedávala moc na výběr. Nakonec jsem se rozhodla pro tepláčky pro Pupíčka .. úzké s větším sedem na plenu, kterou ještě chvilku budeme nosit a rovnou jsem je protáhla na větší velikost..

Nikolka v hotovém výrobku..


Hrozně se mi líbí, jak mi krásně vyšel nápis do kapsy..

Původní mikča, snažila jsem se z ní využít co nejvíc .. i tkaničku v límci 😜. Mno rychle jdu na další. Mám tu ještě jednobarevnou zelenou, tak snad něco vymyslím, aby byla veselejší 😉.


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To jj Hani, už jí je 1,5 roku za 14 dní.. strašně to utíká ..

      Vymazat
  2. Aničko, Nikolka je miloučká holčinka. A Tvoje recy- věci jsou super. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji .. je to naše usměvavé sluníčko 😍

      Vymazat