čtvrtek 14. listopadu 2019

Jejda, ta holka ale roste 😍

.. a to má za následek neustále doplňování jejího šatníku. Není to tak dlouho, co jsem šila 3 mikči a najednou jsou ji tip ťop a akorát do pasu. A přeci jen začíná zima a já chci, aby bylo i Nikolce hezky teploučkou, proto jsem musela udělat další várku. A tak ráno zasedla a tak nějak po kouskách, jak Nikolka dovolila, tak jsem šila.
Vznikly 3 mikči, přičemž dvě jsou ze zbytků látek. A zvláště na jedné z nich to jde vidět. Krom zádíček není žádný jiný díl z jednoho kousku látky 🤪



4 komentáře:

  1. Taky mám ráda bezzbytkové šití, i když to má za následek PW i na oblečení:-) A nakonec to jsou stejně nejhezčí kousky:-) ORIGINÁL!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda .. a hlavně předem nikdy nevíme, jak daný kousek bude vypadat ;-)

      Vymazat