sobota 23. listopadu 2019

Když se máma zblázní..

.. a rozhodně se přerovnat celou svou syslírnu látek 🤦‍♀️. Už to samo o sobě je nebezpečné, protože ta má syslírna je fakt přeplněná. Ale co, bylo to potřeba, jenže jsem našla spousty kousků látek, ale vyhodit je nechtěla, protože to je zase škoda. Tak jsem se pustila do šití triček s dlouhým rukávem pro Nikolku a naštěstí vždy zbyl i kousek látky na kalhotky. Ty teď potřebujeme, protože plenky dáváme už jen na spaní .. a jen tak pro jistotu, budí se totiž nepočůraná a pospíchá na nočník. Je to naše šikulka. 😍
 A musím říct, že máme štěstí, že umím trošku šít, protože nejmenší kalhotky, které jsem v obchodě objevila jsou velikost 92 a Nikca má 80.

Na všechna trička jsem použila jeden střih. Líbí se nám, protože je krásné dlouhý a Nikolce tak netáhne na zádíčka. A také všechny kalhotky jsou nohavičkové.. na odplenkování mi přijdou super. Nikam nezalézají a pěkně drží na místě. Střih je od Budilky zdarma ke stažení ve dvou velikostech 🥳😉☺️
 Recyklace starého trička, jedná se o bio bavlnu, tak mi ji byli líto vyhodit..




4 komentáře:

  1. Aničko, ty jedeš. Pásová výroba na Nikolku je super:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když ona tak rychle roste, Hani .. 😉☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, Ty jsi šikulka. Tolik pěkného šití. Jedeš jak dráha. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně mě to baví ;-) .. a po chvilkách vždy něco spíchnu ..

      Vymazat