sobota 2. listopadu 2019

Návrat k Bellet?

Už je to strašně dávno, co jsem si koupila první časopis Mariny a v podstatě se na ní stala závislá ..  Bellet mě naučila spoustu věcí, na které bych si před tím netroufala, ale její návody byly naprosto srozumitelně napsané i pro nás samouky..

A teď opět po letech jsem kukla na její stránky a neodolala jsem.. a první dvě Pepitty mám doma. Dnes ráno jsem je vyzvedla na poště a vybrala ten nejjednodušší projekt a začala šít. Materiálu jsem také měla jen tak tak, protože se jednalo o pouzdro z filcu a toho mám doma pomálu.. A jak to bývá, Nikolka mě nechtěla nechat, a tak jsem zapomněla zip prošít a proto jsem to dělala už na hotovém pouzdře tak nějak.. jak to šlo 🤦‍♀️😉

Hrc Frc Pouzdro




2 komentáře:

  1. Stále odebírám, ale dlouho jsem podle ní nic nešila. No, snad na to opět dojde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já možná potřebovala tu pauzu, abych zase něco začala.. ale zkusila jsem se zaříct, že musím ušít krom jednoho projektu vše z celého časopisu .. tak uvidíme..

      Vymazat