úterý 10. prosince 2019

Ježíškova šicí dílna ..

Každý rok si to opakuju, nemůžu dělat dárky na poslední chvíli .. a co dělám letos? Mno, vlastně mám ještě 14 dní .. takže to není asi tak hrozné.. každopádně dnešním dnem začala Ježíškova dílna pracovat na plné obrátky. Začala jsem manželem.

Asi před půl rokem jsem si šila teplákovin soupravu s panelem starého letadla a jemu se moc ten panel líbil. Mno, dalo to fušku, ale sehnala jsem ho a dnes se mi pod rukama začala klubat mikina. Bohužel nemám doma průchodky a ani oranžovou šňůrku do límce, tak ten budu přišívat až vše dokoupím. Ale už teď jsem vcelku spokojená ..

Mno a jedna mikina by byla málo.. takže? V létě se zmínil, že by chtěl plátěné trenky, jen na doma, kdZ je vedro.. Tak jsem koupila ve výprodeji po kouskách popelín a jedny trencle vyšly i s gumou cca 30 Kč .. Tak snad bude spokojený 😘


Tak hurá na kutě, ať jsem odpočatá a třebas i zítra něco zvládnu 😜.


4 komentáře:

  1. Hezkýýýý!!!
    U nás Ježíškova šicí dílna lehce pokulhává za plánem. Nu co už, co stihne, bude, co nestihne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji .. mno ani se raději neptej na můj seznam, co vše musím stihnout 🤔😂.. mno uvidime

      Vymazat
  2. Ten Ježíšek se má, takovou šikovnou pomocnici. Mikina je skvostná a trencle tůze povedené. M.

    OdpovědětVymazat