neděle 8. prosince 2019

Testování střihů Prošikulky - tepláčky

A já se do něj přihlásila a měla jsem to štěstí, že mě Petra z Prošikulky vybrala na testování jejich střihů pro nejmenší. Byl to takový dárek k narozeninám, protože se Petra trefila a odpověď poslala v den mých narozenin 😉.

První úkol byly tepláčky .. šila jsem velikost 86 a použila jsem teplákovinu s dinosaury ..



Na šití nás bylo víc, aby jsme mohly střih vyladit podle našich dětiček a pak Petra poslala finální verzi a já se dnes ráno do dalších pustila. Nikolka potřebovala teplejší tepláčky na zimu, tak má jedny obyč, jedny z počesané teplákoviny a ty poslední jsou echt teploučké.. teplákovina je krásně zateplená jemňoučkým chlupem .. Červené jsou opět recyklace mikiny a aby neměla Nikolka logo firmy na tepláčkách, našila jsem ji přes něj Krtečka 😍




3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. díky Hani.. už mám další dva testy za sebou. Bodýčka už asi moc šít nebudu, protože plenky nenosíme .. ale polodupacky na spaní se určitě budou hodit další 😉

      Vymazat