neděle 29. prosince 2019

Sváteční mini šitíčko

Vánoční svátky pomalu končí a budeme slavit Novy rok a i při těch všech návštěvách a pohádkách mi to nedá a něco maličko šiju.

Dělala jsem si úklid ve skříni a vyhazovala nějaká trička a jednoho mi bylo celkem líto.. líbil se mi jednoduchý vzor .. mno a jelikož je Nikolka už dva měsíce bez plen, potřebuje mít zásobu spodního prádla .. a ač mně bylo tričko krátké, Nikolce se na něj vešly dvoje kalhotky 😉.. taky jsem měla kousek látky s motýly, tak jsem jsem ji také zužitkovala, abych maličko odlehčila syslírně


Taky jsem tam objevila větší zbytek medvídků a už delší dobu jsem chtěla zkusit lemování kalhotek proužkem na třetiny a tedy, mám ohromné rezervy v šití.. dopadli to celkem ošklivě 🥺.. mno, na doma je unosím, ale trénovat budu muset..


Mno a tak jsem si musela zlepšit náladu něčím hezkým a povwdenějším a že zbytků panelu, který jsem měla, má Nikolka nové a hezounké tričko 😉.


7 komentářů:

  1. Aničko, jak Ty to všechno stíháš???? Ušila jsi moc pěkné kousky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nevydržím jen tak sedět, takže když mám chvilku, tak si vytáhnu nějaký střih, pak zas překreslil na látku a po kouskách to tak nějak všechno dělám 😉.. ale s Nikolkou je to náročnější

      Vymazat
  2. Parádní spoďárky, Aničko. Odkud používáš střih? Já jsem si letos kupovala několik střihů(šaty, čepice a kalhoty pro děti, ) a mám pocit, že jsem netrefila na ty nejlepší, moc nepasují. Tak se bojím něco kupovat. Měj se hezky J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já je miluju.. nikam se nezarezavaji a krásné sedí.. kalhotky jsou zdarma na budilka.cz .. má i trenýrky pro chlapečky. Bohužel jen pár velikosti, ale my se do nich zatím vejdeme.. a další střihy krásné sedí od Caramilly a nebo zahraniční makerist .. tam nakupují, jen kdZ mají akci a střihy za 2 eura.. Pa pá a krásné sváteční dny

      Vymazat
    2. Dekuji za tip, od Caramilly mam střih na ponozky, a ty sedi. Budilku neznam, zkusim. J.

      Vymazat
  3. Aničko, ty zužitkuješ všechno. A jsi na sebe moc přísná, to lemování je úúúúplně v pohodě:-) Já jsem ho pro jistotu sama ještě nezkoušela, jak se bojím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se toho bála .. ale přilba to a dost často mi to najelo na ten lem, proto se mi to tak moc nelíbí ..

      Vymazat