středa 1. ledna 2020

Jak na Nový rok..

.. tak po celý rok. Tak jsem si tu mou vášeň musela trošku posychrovat 😉🙃. Vcera začato a dnes doděláno.. měla to některá z Vás podobně? ..
Už dlouho mi doma ležela kohoutí látka .. když jsem ji viděla, musela jsem ji mít, ale pak jsem ztratila odvahu něco takového nosit.. ale zas na druhou stranu.. kdy ji nosit, teď a nebo za 10 let, když budu ještě větší konzerva? Tak když se pustit do něčeho Silvestrovského, tak proč ne něco maličko bláznivé .. 😉
Kamarádka stahovala střihy v adventním kalendáři zdarma pro švadlenky, tak jsem po jednom sáhla a  udělala mikinošaty a rovnou z toho samého i rolák, ale ten jsem nestihla dnes ušít a jen tak nestihnu .. 😉



Rolák je z panelů lilií koupených na prima látkách .. je nádherný a ten materiál .. viskózový úplet .. jen se s vámi mazlí. Tak snad do konce týdne ho zvládnu také sešít 😍.

Krásný Nový rok 2020
Anna


6 komentářů: