úterý 14. ledna 2020

V rytmu spodního prádla

Krásný den,

Jejda, to už je polovina ledna? Mno letos nám to nějak utíká.. ono to vlastně všechno utíká, co máme Nikolku. Je to neskutečné, ale už jí je 20 měsíců! Ještě včera to byl uzlíček odkázány zcela na nás a dneska se snaží projevovat a prosazovat po svém 🤔😁.
Mno a jelikož je ta zima a už nejsme nejmladší, pustila jsem se letos do nátělníků a kalhotek. Dokonce se mi podařilo sehnat i skoro retro látku, mno uznejte, kdo z nás z této látky kdysi neměl kalhotky a košilky?


Pak jsem zkusila i něco sportovnějšího a maličko jiný střih na kalhotky. Tentokrát je to bambusový úplet a střih prošikulky

Mno a jelikož Nikolka potřebuje nějaká nová pyžama, tak jsem se do jednoho pustila.



Tady je došitý rolák z krásného panelu koupeného na PRIMA LÁTKY


Já vím, to už by stačilo 😉.. takže krásné tvoření všem.. Anna


5 komentářů: