středa 22. ledna 2020

Jedna zbytková

Já mám snad tu skříň s látkami bezednou.. pořád šiju a přijde mi, že je stejně plná a nic neubývá .. Tak teď jsem si řekla, že si musím zužitkovat i látky, od kterých mám jen velké a malé kousky. A tak vznikla další mikča s úzkým pasem.
Včera jsem prohledávala co tam vlastně mám a narazila jsem na broučka .. to je mé milované auto od dětství, a řekla jsem si, že si z něj udělám mikču a použiju k němu tak trošku romantickou teplákovinu. Mno jo, ale na kapuci už nezbylo, tak hurá zase do syslírny ..

Vznikla tak trošku nesourodá hromádka látek, ale i tak mě to lákalo to zkusit zkompletovat..


Když jsem měla nastříháno, zkusila jsem díky složit a výsledek se mi líbil 😉


A hurá výsledek je hotový .. ze skříně jsem vytáhla sukni, kterou jsem šila asi dva roky zpět a myslím, že mám v čem jet zítra na školení 😉😂. Jen toho parťáka na fotce musím nechat doma s tatínkem 👀


Takže příště zas něco pro Nikolku .. třebas nějaké pyžamko by se jí ještě hodilo 🤔😉




3 komentáře:

  1. Nádherné mikino-šaty, krása. Ste veľmi šikovná a kreatívna...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, to je dobrý nápad kombinovat barevné látky a panel. Autíčko ladí s kapucou. Prima. M.

    OdpovědětVymazat