neděle 19. ledna 2020

Od všeho něco

Tak nějak by se dal nazvat uplynulý týden. Bylo trošku šitíčka, kdy jsem zužitkovala půl metru krásné pestré látky. Jen k ní přidala další výraznou žlutou a vznikla moc hezká mikča pro mě. Jen ten pas jsem mohla udělat maličko širší.. mám ho tip ťop 😂🤦🏽‍♀️

Taky mi z Číny přišel děrovaný spodek na tašku či kabelku. Háčkovat moc neumím, vlastně jen krátký sloupek a to jsem se raději ještě podívala na internet, protože jsem to nedělala snad 20 let 🤔☺️. Mno a pomalu se do kabeluši pustila. Jen teď vůbec nevím, jaké mám udělat ucha a zda jen háčkovat nahoru a nebo vymyslet i něco navíc 🤔


Mno a taky jsem musela těm mým dvou miláčkům upéct nějakou mňamku. Takže Masarykovi sušenky a povidlový mřížkový koláč..








2 komentáře:

  1. Aničko, pěkná práce. Pestrá mikča s kapucou se mi moc líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mikča je super.
    A povidlový koláč mi dělá chutě:-)

    OdpovědětVymazat