středa 4. prosince 2019

Maxi "mikina"

Občas má člověk chuť ušít něco rychlého, nad čím nemusí moc přemýšlet.. a taky pohodlného. Docela jsem si zamilovala maxi mikiny, které sice nezdůrazňují ženské křivky, ale jsou bezvadně pohodlné. Mám už jich pár a určitě ještě někdy nějaká přibude.

Vlastně ani nevím, zda jde o tričko, nebo mikinu, protože jsem přišla do obchodu s látkami, kam jsem měla do konce roku kupón na 300 Kč a padla mi do oka trošku zvláštní látka. Někdo z ní prý dělá sukně, někdo sáčka.. mno měla jsem s sebou Pupíčka, která v obchodech moc dlouho stát nevydrží, tak jsem nepřemýšlela a koupila ji.. a jsem na míru spokojená .. Látka, barevnost i vzor je úplně jiný, než jsem měla doposud v šatníku a to je 👌😉



Mno a když jsem byla v tom šití .. udělala jsem kamarádce tričko na pracovní Vánoční večírek..


4 komentáře:

  1. Aničko ta látka vypadá jako ta, co jsem si kupovala před několika lety, je super, drží tvar, barvu a už jsem podobnou nikde jinde neviděla. A ten tvůj vzor je opravdu zajímavý. Ať se Ti dobře nosí. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jíťo.. a je pravda, že ta látka vypadá krásně a kvalitně. Úplně nehřeje, ale tílko nebo tričko pod se krásně unosí..

      Vymazat
  2. Maxi - mikina a tričko se Ti povedlo krásně ušít. Budete s kámoškou fešandy. M

    OdpovědětVymazat